Hej:-D

Hej ledsen att man inte har hunnit skriva så mycket :-/ har varit i ödsmål några dagar sen har man åkt på feber så bara legat o vilat. i veckan så hämtade jag mig en liten kattunge på 9 veckor:D heheh hur söt somo helst =) kommer att komma bilder snart =). Nu på måndag så blir det att börja en utbildning som jag fick via arbetsförmedlingen, kommer nog bli riktigt skoj =) den e på 22 veckor 16 veckor med vanlig skola o även så man kan inrikta säg mera på det man vill läsa =) jag hade tänkt mig o läsa in handel. Sen är det 6 veckor praktik. Vi hörs på måndag så ska jag berätta hur första dagen gick:-D Ha de så bra:D

Kommentarer
Postat av: daniella

hahah tja veronica:) fan vad fin din blogg e:) kolla gärna min.



lilamorot.devote.se

2010-09-01 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback