Fredagen Och Lördagen! Bio & Ullared xD

Nu ska jag berätta  lite om helgen  som varit  tänkte jag så får ja lägga upp bilderna efter =).  Börja med att  jag och kim va på utbildningen slutade tidigare  då så vi väntade in min pojkvän vid busstationen i kungälv =).  när han kom så åkte vi till Ängvägen där kim bor, Grymt snyggt hus dom bor i :D. hehe så fick oss en liten rundtur, sedan så lagade kim mat blev kyckling och ris =).  han inte med så mycket mera hemma  hos henne så blev att  åka till Kigge hämta  upp honom o åka in till stan och hämta ut biljetterna för Resident evil, hehe  så gick vi och köpte  Dricka och lite smått o  gott. Så  gick  vi upp till V.I.P  på  Bergakungen  för att fördriva tid  blev ett glas vin till  mig och Kim =), sen blev det dags för  bion..


Lördagen!

Börja med  att vi åkte halv 9 från Älvägen till Angered hämtade kigge.  började  sakta men säkert rulla till Ullared =)  både jag o kim va spända för  att komma fram o få börja shoppa =).  men  dock hade vi ju glömt bort att det  va lönehelg så va ju en del folk som va på ullared och även Tv filmare xD  fick gömma oss 2 gånger för kameran xD  ville inte vara med xD. hehe, så vi va  o shoppade  i  Ca 5 timmar.  helt slut i kroppen när vi  va på G hem igen xD.  rätt  lång dag va inte hemma  fören vid 19-19.30 ungefär:P.  hehe.  men  va helt klart värrt att  åka ner  Fynda massa fina saker och kläder =).


Men det kommer att komma  några bilder senare idag =).  vissa av bilderna e rätt roliga :P  hehe

Pusss på er!!

Kommentarer
Postat av: Kassy

Vad rolig helg du har haft de då,

Kikar in lite bara och du har verkligen en fin blogg.

Kommenetra min blogg. <33

2010-09-27 @ 19:54:09
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahhhaha okey .. jorå bara bra :D

kommentera gärna mitt nya inlägg ;D

kram

2010-09-27 @ 19:58:27
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Ida

söt blogg , kolla min blogg ? :) <3

2010-09-28 @ 09:13:36
URL: http://idarohdins.blogg.se/
Postat av: Tush

de va en helt ok 3D film =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback